POLSAT MEDIA BIURO REKLAMY
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SP. K.
UL. OSTROBRAMSKA 77
04-175 WARSZAWA
tel. (022) 514 49 00
fax (022) 514 49 53
www.polsatmedia.pl
SEKRETARIAT@POLSATMEDIA.PL
Stanisław Janowski
Dyrektor zarządzający
sekretariat@polsatmedia.pl
Agnieszka Wieczorek-Biedrzycka
Dyrektor ds. komercyjnych
Katarzyna Tomczuk
Dyrektor ds. sponsoringu i projektów specjalnych
Katarzyna Niewiadomska
Dyrektor ds. wspomagania planowania kampanii i organizacji bloków reklamowych
Paweł Iwanicki
Dyrektor ds. badań i analiz
Magdalena Niewińska
Dyrektor ds. obsługi klienta
Paweł Melon
Dyrektor ds. obsługi klienta
Marcin Stępniak
Dyrektor ds. obsługi klienta
Marcin Szaniawski
Dyrektor ds. marketingu i pr
Magdalena Fudali
Kierownik pionu obsługi biura i administracji
Biuro Reklamy Polsat Media to portfolio 70 kanałów telewizyjnych, łączących dużą ogólnopolską stację telewizyjną Polsat oraz szeroki pakiet kanałów tematycznych. Łączny udział w oglądalności stacji obsługiwanych przez nas reklamowo w 2017 roku wyniósł ponad 31% w grupie celowej A16-49 (dane NAM: 1.01.2017 – 31.12.2017).
Polsat Media to również oferta reklamowa największej telewizji internetowej IPLA, ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm, platformy Polsat Media AdTube, Polsat Media AdScreen. W latach 2009, 2010, 2012, 2013, 2014 i 2017 Polsat Media zostało uznane za najlepsze biuro reklamy wśród stacji ogólnopolskich w raporcie Media i Marketing Polska. W 2012 roku zostaliśmy laureatem głównej nagrody na gali Media Trendy w kategorii „Zintegrowana Kampania w Mediach Cyfrowych” oraz zdobyliśmy wyróżnienie w kategorii „Wykorzystanie Internetu i Mediów Interaktywnych – podkategoria: Engagement” za realizację projektu „Kasia Live Baking”, pierwszego w Polsce interaktywnego programu kulinarnego „na żywo”, transmitowanego w internecie za pomocą wielu platform.
Jesteśmy młodym i zgranym zespołem złożonym z ponad 140 utalentowanych osób. Naszą największą siłą jest doświadczenie na rynku. Zdobyliśmy je pracując zarówno po stronie domów mediowych jak i telewizji. Przykładamy szczególną wagę do wysokich standardów obsługi klienta oraz relacji biznesowych. Inwestujemy w ludzi, wiedzę i narzędzia, dzięki czemu cały czas się rozwijamy i rośniemy w siłę.